. Кукобівська ЗОШ І-ІІ ст. - Адаптація дитини до школи
Кукобівська ЗОШ І-ІІст.
Четвер, 15.11.2018, 12:25
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Адаптація дитини до школи.

    Вступ до школи – це переломний момент у житті дитини, адже в цей час  відбувається дуже багато змін. Психологічне напруження у першокласників, які вперше переступили поріг школи, виникає як результат реакції на незвичну обстановку. В житті дитини змінюється все: обов’язки, оточення, режим.

    Процес адаптації до шкільного життя у дітей триває від 2 тижнів до 2-3 місяців  (залежно від рівня їхньої готовності до школи, психофізіологічних особливостей та стану здоров’я). Вирішальну роль в цей час відіграє сформований у дошкільному віці рівень готовності до школи, так званий рівень «шкільної зрілості».

   Успішна адаптація до початкової школи є необхідною умовою розвитку кожної дитини, її індивідуальності, продуктивної активної діяльності, творчості.

  Основні причини труднощів під час адаптації:

1.Психологічні особливості: слабкий тип нервової системи, підвищена чутливість, нервові збудження.

2.Особливості розвитку: несформованість емоційно-вольової сфери, слабка саморегуляція поведінки.

3. Хибні методи виховання в сім’ях: батьківська вседозволеність, виховання кумира сім’ї.

4. Невідвідування дитиною дитячого садочка перед школою.

Ознаки дезадаптації:

● труднощі у навчанні, стійка неуспішність;

● порушення стосунків з однолітками, батьками, вчителем;

● небажання відвідувати школу;

● соматичні прояви (головний біль, біль у животі, порушення сну, апетиту);

● пригнічений настрій, підвищена втомлюваність, глибокий спад працездатності в кінці дня, тижня;

● підвищена тривожність, плаксивість, невміння будувати стосунки з дорослими, дітьми;

● відставання у навчанні;

● емоційні порушення;

● прояви дефіциту уваги, неготовність до тривалого спілкування.

    Більше всього проблеми зі звиканням до шкільної дисципліни виникають у дітей холеричного темпераменту. Вони активні і енергійні, але, на жаль, можуть бути і гіперактивними, дуже енергійними. Якщо дитина - холерик "розійшлася” під час гри, їй дуже важко заспокоїтися або перейти від активної діяльності до занять, наприклад,  письмом або рахунком.

   Проблем зі шкільною дисципліною у дитини-меланхоліка, швидше за все, не виникне. Проте вчитися їй, можливо, буде важко, адже зі всіх типів темпераментів меланхолійний – єдиний слабкий тип. А це означає, що маля не може витримувати тривалих розумових навантажень, швидко втомлюється на уроках, потребує частих перерв, тривалішого відпочинку. Діти-меланхоліки дуже чутливі, хворобливо реагують на будь-які зауваження вчителя, не виносять різких і грубих зауважень в свою адресу. Те, що інші сприймуть як дрібниця, для них – трагедія. Нелегко складаються у дітей відношення з однокласниками. Будь-який незначний конфлікт може надовго вивести їх із стану рівноваги. Як наслідок – сльози, небажання йти до школи, скарги на грубість дітей .

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018